מגיעים אל קהל היעד

שיווק ופרסום. מעבר לכישרון פנומנאלי שיכול להיות לבעלים של עסק בתחום מסוים, עדיין הוא צריך להבין דבר או שניים על מנת להעלות את העסק הזה על המסלול ולייצר אליו כמה שיותר תודעה. הרי איך הלקוחות יכולים לדעת שעסק בכלל קיים כאשר אותו לא מפרסמים?

זה נכון כי בתחילת הדרך אין יותר מידי תקציבים עבור פרסום ושיווק כפי שיש למתחרים, אבל כאשר עושים את ההשקעה הזו בצורה נכונה יכולים לראות את הכסף הזה חוזר בצורה של לקוחות חדשים רבים. גם כשאר רוצים לערוך פרסום יכולים לבחור בדרכים לא יקרות אבל אפקטיביות.

עם דיוור ישיר יכולים להעביר הלאה את כל המידע השיווקי הכי נכון לעסק ולהעביר אותו הלאה אל מספר מאוד גבוה של לקוחות פוטנציאליים. לא צריכים להוציא יותר מעבר לנדרש ויכולים לראות את התוצאות בצורה די מהירה עם כל טלפון של לקוח חדש.

לאחר שכבר העסק צמח לו יכולים להתרחב ולתכנן עוד פרויקטים של שיווק ופרסום בתקציב נדיב יותר.