לשווק נכון ללקוחות פוטנציאליים

לשווק מוצרים ולפרסם אותם אינו דבר פשוט בכלל, ולכן כל הזמן חברות מחפשות אחר דרכים יצירתיות אשר יגרמו ללקוחות פוטנציאליים לעצור לרגע ממה שהם עושים ולהתרכז במה שיש לחברה להציע עבורם.

חברות פרסום משקיעות הרבה זמן וכסף בחיפוש אחר הפרסומת המושלמת אשר תייצר כמה שיותר לקוחות אקטיביים שזוכרים את המוצר ורוצים אותו גם עבור עצמם, אך יש גם חברות הפצה אשר משיגות את אותו הבר על ידי הפצה של חומר שיווקי או של דוגמיות שנועדו לקהל לקוחות מאוד ספציפי שנבחר באופן פרטני ולא מופץ באופן כולל כפי שנעשה בעולם הפרסומות בטלביזיה וברדיו.

 

אם אתם רואים מידי פעם נציגות של חברה אשר מחלקות דוגמיות ללקוחות במיקומים מאוד ספציפיים כמו קניון, חניון או לבתים של אנשים, מדובר בשיווק ישיר. כאשר אתם רואים בחור/בחורה שמבצעים חלוקת פליירים לעוברים ושבים ומזמינים אותם להיכנס אל העסק שנמצא בקרבה, מדובר בשיווק ישיר.

אופן זה של חלוקת פליירים כבר קיים תקופה ארוכה והוא מאוד משגשג בכל רחבי הארץ וגם משמש בתור שיטת שיווק ישירה במדינות אחרות בעולם.