משדרגים את השירותים

הלקוח מסתכל גם על הדברים שבעל העסק במקרים רבים אולי לא חושב עליהם. כל מיני פרטים שמשלימים לו את החוויה הכוללת וגורמים לו להרגיש כי אכפת לעסק הזה שאליו הוא נכנס ממנו, הלקוח, וכי בעקבות יחס שכזה הוא בהחלט ישמור למקום אמונים ויעדיף לקשור קשרים עסקיים נוספים בעתיד עם המקום הזה על פני המתחרים האחרים. כמה פעמים כבר שמתם לב אל ההשקעה שאתם מבצעים עבור חדר השירותים?

רק חדר שירותים שמריח מניקיון, שמתחזקים אותו על בסיס קבוע ודואגים כל לכל אדם שנכנס לשם, לקוח או עובד יהיה את כל מה שהוא צריך החל מנייר בחדר השירותים ועד למילוי של מתקן לסבון נוזלי באופן שוטף, יהיה מקום שמשלים את החוויה עבור לקוחות רבים שנכנסים גם לשם במהלך הביקור בעסק, בפרט במסעדות ובתי קפה. רוצים להשאיר את החותם שלכם ולהרשים את הלקוח עוד יותר? דאגו לעיצוב מדהים גם באזור זה של המסעדה, כך שהלקוח ידבר על העיצוב של השירותים כחלק בלתי נפרד מהמסעדה.