קופצים מאתר לאתר

בעלי אתרים פועלים כל העת על מנת לשכלל את האתר שממנו הם רוצים להפיק רווחים, ואת זה אפשר לבצע רק על ידי בדיקה מתמדת כי הגלישה אשר מתבצעת על ידי כל אלה שנכנסים אל האתר היא בעלת אחוזי נטישה מועטים. בהחלט יכול להיות כי לאחר בדיקה פרטנית לפי הנוסחא של bounce rate מגלים כי אחוז הנטישה הוא אימתני ממש, אולם לפעמים הקפיצה מן האתר היא לאחר הכניסה המדויקת לדף שעונה על הצרכים של הלקוח ישירות מעמוד תוצאות החיפוש של גוגל ולאחר הפעולה הספציפית הזו הלקוח דילג לו הלאה אל אתר אחר.

לכן, כל תוצאה אשר מופיעה באחוזי הנטישה היא לא לגמרי מחייבת וצריכים לדעת לבדוק בצורה הרבה יותר פרטנית מדוע אחוז הנטישה היה כה גבוה, על מנת לראות האם יש משהו שצריכים לתקן בדחיפות או שהכל בסדר וישנה שביעות רצון מכל אותם לקוחות שבחרו להיות בדף אחד. דבר שכדרך אגב אפשר גם לשנות לדף שלאחר מכן עולה ומסייע להישאר באתר ולהמשיך לגלוש בתוכו.