חנות עם סגנון

לקוחות שנכנסים אל החנות יכולים להחליט בשיקול של כמה שניות בודדות האם הם רוצים להמשיך ולהסתובב עוד הלאה אל תוך החנות, ואם בכלל לבדוק את הסחורה בצורה פרטנית אל עבר תחילת תליך של רכישת דבר מה. מה זה אומר בפועל? כי לבעלי החנות יש עבודה רבה לבצע על מנת לגרום לכל מה שגורם לקהל הלקוחות להרגיש הכי בנוח בעולם להתרחש בצורה הטובה ביותר.

הלקוחות צריכים לחוש את החנות בצורה חיובית עם כל החושים שנמצאים לרשותם וזה אומר כי העבודה על החנות צריכה להיות גם מבחינת המראה שבו מדפי תצוגה צריכים להפגין את הסחורה בצורה נוחה, גם להיות עם מוזיקה נעימה לאוזן שמכוונת אל הקהל הרלבנטי וגם להיות עם ריחות נעימים שמעוררים את החושים לרכישה.

לא לחינם בחנויות מסוימות יש מוזיקה רועשת ביותר כמו של מועדוני ריקודים, ובאחרת יש ריח של ניקיון שתמיד עולה אל פני השטח בצורה בולטת. מה שצריכים לשים אליו לב הוא רק הקביעה הנכונה של הסגנון שמופנה עבור קהל הלקוחות הכי רלבנטי שיש.