מתעסקים במה שחשוב

לדבר עם רואה החשבון, לעבור על הרישומים של הנוכחות לשבוע הקרוב עבור צוות העובדים, לגייס עובדים נוספים, להעביר את התשלום לספקים ובין כל אלה למצוא זמן לאיתור של חברת ניקיון שתוכל באופן קבוע לשמור על הניקיון של המשרד באופן קבוע… לבעל של עסק יש המון עבודה לעשות על מנת לוודא כי הכל עובד בצורה נכונה ומביא את העסק להצלחה והכנסה צומחת של כסף.

איך בין כל אלה גם שומרים על מתן שירות לקוחות טלפוני ברמה נאותה כדי ששביעות הרצון תהיה גבוהה גם כאשר רוצים לבדוק משהו מול נותני השירות של עסק? החשיבות של התעסקות בכל מה שחשוב לעסק מבלי להוריד מערכו של שירות מענה אנושי היא רבה, וכדי לדעת כיצד לנהל את כל אלה מבלי להפיל אף כדור צריכים לעיתים להחליט האם כדאי להוציא שירותים החוצה לחברות חיצוניות ולמקד דברים חשובים אחרים בתוך הניהול של העסק עצמו. בדיוק כפי שלא מבקשים מהעובדים לנקות את המקום, כך אפשר ליצור מענה מקצועי ללקוחות המתקשרים למערך שירות שלם ומושלם.