השקית הטובה ביותר תנצח

העסקים של היום זה לגמרי לא מה שהיה פעם. היום ילדה בת 15 יכולה להיות כזו אשר מחזיקה מפעל שלם שמייצר עבורה כסף ברמות מאוד גבוהות, והתודעה הזו של האפשרות לפרוץ ובגדול רק על ידי שימוש חכם במדיה היא לא כזו שפוסחת על פני כל יתר בני העשרה שמנסים בכל כוחם להצליח בענק כבר בגילאים צעירים שכאלה.

מה צריכים להבין מכל אלה? שהתחרות לעולם אינה נגמרת, וגם כאשר ענף מסוים נראה רווי לגמרי ותחת קריסה, יקום איזה אדם חכם אשר יצליח ליצור את כל הגלגל הזה מחדש ולמכור אותו בתור הדבר החדש הבא למרות שזהו תחום שכבר קיים מבחינה עסקית נצח נצחים.

רמה גבוהה של יצירתיות תקבע את ההצלחה, ולכן גם הדבר שנראה הכי פעוט כגון ייצור שקיות ניילון לעסק, הוא דבר שיכול להיות אמצעי חכם למיתוג נוסף שיבליט את העסק הזה על פני האחרים ויציע ללקוחות את האפשרות לקבל בדיוק מה שמגיע להם – הרבה הרבה יותר.