מתי לאחרונה הבטתם מסביב ולא ראיתם כי נמצאים להם מסרים אשר אותם מעבירים לכם בצורה די מודעת בעלי מקצוע יצירתיים? מסרים מועברים לנו כאשר אנחנו נוסעים לתומנו בכביש, כאשר אנחנו קוראים בעיתון, כאשר אנחנו גולשים באתר אהוב ובהחלט כאשר אנחנו יושבים לארוחה טובה במסעדה.
העיצוב של האווירה נקבע במידה רבה לפי היכולת של החומרים הנבחרים להביא כמה שיותר תחושה מאוד מסוימת, ועם כניסת הטכנולוגיה אל עוד ועוד תחומים, גם חומרים שטרם חשבנו עליהם בתור כאלה שמדברים , מתחילים לייצר שיחה סמויה איתנו.
בשל כך מעצבים רבים יעדיפו לבחור הדפסה על עץ מאשר לבצע שימוש בעץ במראה הטבעי שלו, ואת ההדפס הם יבחרו בקפידה רבה על מנת שזה יעניק את הבולטות המתבקשת עבור המותג ועבור מה שהוא רוצה להעביר אל האנשים אר נמצאים במתחם זה. עד כמה כל זה אפקטיבי? בוא נאמר שאם ישנה דרישה בעיקר על ידי מעצבים, כנראה שיש דברים בגו והעבודה של העיצוב מקבלת מימד הרבה יותר יעיל.