כל מוצר מן הפריט הכי גדול ועד לפריט הכי קטן שיש לנו בבית הוא כזה שבין כל היתר עבר תהליך של צביעה. עבור הצרכן המודרני זה די ברור מראש כי כל מוצר שאותו הוא רוכש צריך להגיע עם האפשרות של בחירת הצבע, ולא רק בחירה לפי דגם ומפרט, ומכאן והלאה התעשייה של הצבעים החלה ליצור שלל שלם של צבעים שמיועדים לא רק לפי החומר שאותו צריכים לצבוע, אלא גם עבור המגוון שמקדם עוד יותר את המכירה ואת אפשרות הבחירה.
יש צבעים שאיתם צובעים ציוד תקשורת, כאשר צבעים לציוד תקשורת כבר לא מגיעים אך ורק בשחור, אדום, צהוב ולבן, אלא גם בצבעים נוספים, שאותם ניתן לראות היטב מתעדכנים לפי הטרנדים ורוח התקופה שבה אנחנו נמצאים עכשיו. רוצים כבל טעינה בצבע זהב? גם את זה ניתן להשיג בצורה די פשוטה.
כל זה קורה כי צבע הוא הרבה יותר מגוון נוסף, אלא דרך שבה מחברים בין אנשים למוצרים ובין הצורך של הצבע להיות הכי רלבנטי והכי נכון עבור המוצר שאותו אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים רוכשים.