אחת הבעיות העיקריות של עסק היא שלא כל קהל היעד שלהם בהכרח מודעים לעובדה שהם בכלל קיימים. וזה חבל. גם עבור הלקוח שיש לו מבחר הרבה יותר מגוון שהוא אינו מודע אליו, וגם עבור בעל העסק עצמו שלא מקבל יותר פניות של לקוחות פוטנציאליים והופך יותר פניות שכאלה לעסקאות שמגדילות את הרווח בכל יום, בכל חודש ובכל שנה.
איך מודיעים ללקוחות שאתם קיימים? אחת מן הדרכים האפקטיביות נעשית על ידי הפצת פליירים פשוטה אך מתוחכמת, שכוללת גם פליירים שמעוצבים בצורה שלוכדת את תשומת לב הלקוח וגם מועברת בנקודות אסטרטגיות שמובילות אל אחוז מכירה גבוה.
עצם העובדה שמחלקים את העלונים הללו בפני קהל לקוחות גבוה ושכל זה מתבצע בעלות יחסית נמוכה, הופכים את הבחירה הזו למשהו שמסייע להפיץ את המידע השיווקי על גבי רשת כמה שיותר רחבה, ולהביא את העסק למלוא הפוטנציאל שבו, עם כמה שיותר לקוחות שמגיעים אליו. זה לא פוסל את הצורך בנוכחות דיגיטלית, אלא משלים את הנוכחות למלאה.