מחלקים הטבות בדואר

היום יותר מאי פעם זה קשה להגיע אל הלקוחות. רוב הצרכנים מעדיפים שלא לטייל בסביבה שבה הם היו מטיילים על מנת לרכוש את כל מה שהם צריכים, עם מעבר מאוד בולט לרכישה שמתבצעת באופן טלפוני, או דאך אתר אינטרנט שבו רואים את כל המוצרים ובוחרים את כל מה שצריכים וכל מה שמתאים.

הרבה מאוד בעלי עסקים מבינים ורואים את הכמות הדלה יותר של לקוחות שנכנסים אליהם לעסק, ודבר זה מביא אל שינוי מעמיק מאוד בדרך ההתנהלות של אלה, עם מעבר אל אתר שהוא גם חנות וירטואלית, או המעבר אל ביצוע של רכישות דרך התקשרות טלפונית או אפילו דרך הוואטסאפ.

איך מיידעים את הלקוחות לגבי דרכי ההתקשרות החדשות? אחת מן הדרכים מתאפשרת על ידי ביצוע של חלוקת דואר עם כמות של עלונים שבהם יוצרים את העניין ומעניקים את ההנחות הרלבנטיות עבור כל המתקשרים.

בעלונים הללו אפשר לפרט את אופן הרכישה החדשני, ואת ההנחות שאיתן רוצים למשוך כמה שיותר צרכנים להגדלה של המחזור החודשי.